Forum www.darkoniasaruots.fora.pl Strona G│ˇwna www.darkoniasaruots.fora.pl
Wszystko zwionzane z OTSem Darkonia
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

ulala lala lala lala

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkoniasaruots.fora.pl Strona G│ˇwna -> NowoÂci i Og│oszenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Warlock



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 2:56, 07 Kwi 2014    Temat postu: ulala lala lala lala

Ja Cie swietnie rozumiem, bo jak nie pracowalam to tez sie troche zamykalam w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
masc na allegro jest dobra fest pomaga, mi pomogła na krostki i plamki na penisie... IgM -ujemne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

biale spodnie s─ů sexi zwlaszcza na takiej fajnej pupci jak─ů mam [link widoczny dla zalogowanych] igm (-)
odżywkę, która pasuje do moich włosów i fajne mleczko do demakijażu. Więcej informacji znajdziesz na: widze, ze nie tylko ja watpie w te cudowne 9 kg Powodzenia. 3 dni to nie tak dużo, podobno może się spóźnić nawet 2 tyg. [link widoczny dla zalogowanych]
No i zaszala┼éam. taktu za grosz??????????? ) tak┼╝e na pewno dostosujemy nasz─ů wiedz─Ö i do┼Ťwiadczenie do potrzeb dzieci. salon urody la fayette pozna┼ä plaza-obs┼éuga ma tak w nosie klienta jak zesz┼éoroczny ┼Ťnieg!! mala mi 21 - zaden z tego moral - jedynie taki, ze nie ma sztywnych regol mam nadzieje, ze jestes z tego ukladu zadowolona i nie spedza Ci on snu z oczu Znudzila┼Ť mu si─Ö a do tego ci─Ö ju┼╝ nie kocha to czego ty wymagasz od swojego m─Ö┼╝a. kark boli najbardziej kiedy podnosz─ůc sie pracujesz szyja ,a nie mi─Ösniami brzucha.wiem,ze to jest trudniejsze,ale g┼éowe trzymaj do g├│ry i patrz w sufit,a podciagaj sie plecami,brzuchem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hmm szukam kole┼╝anki ;pp
[link widoczny dla zalogowanych]
Ze co dziala?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dajcie szans─Ö nawet cichym myszkom, bo one zrobi─ů fryzur─Ö o niebo lepiej, ni┼╝ te tzw gwiazdy. [link widoczny dla zalogowanych] Dzi─Öki za linka, bardzo ciekawa stronka
nic nie daje w dodatku zatyka strasznie pory ( zreszta jak prawie kazdy brazujacy krem). Pasuje kobicie, czy nie? w sumie to blisko i da sie zarobic... Po 7 dniach zobaczysz jak sie bedziesz czula i wtedy dodasz sobie ekstra bialko. 30.000zl na podatki ( oczywiscie musialem ratowac sie kredytem) Jeszcze 2 lata temu polecilbym te prace, aktualnie jesli ktos nie chce miec klopotow finansowych niech sie lepiej w to nie pakuje. [link widoczny dla zalogowanych]
idioci :/ chociaz ostatnio kupilam moje wymarzone buty po 2 miesiecznym poszukiwaniu i wyczekiwaniu az rzuca 40 w sklepie zgarnelam ostatnia pare Zacz─Öli ludzk─ů prac─Ö po prostu szanowa─ç. Nieduza torebka. Teraz po uplywie prawie 2 lat od zdjecia aparatu (istopad 2005) widze roznice, lecz blizny pozostaly(dokladnie 1Cool, lecz za 2 lata mam miec zrobiona plastyke. Ale jesli chodzi o ten kierunek to musicie pami─Ötac ze kierunek dost─Öpny jest tylko dla os├│b kt├│re kontynuuj─ů nauk─Ö w zawodzie technik us┼éug fryzjerskich, przechodz─ůc z innej szko┼éy policealnej kszta┼éc─ůcej w tym zawodzie - zapisy przyjmowane s─ů tylko na semestry wy┼╝sze ni┼╝ pierwszy. Mia┼éam tki gorszy dzien , chcialam cos zmienic w swoim wygladzie poszlam do sklepu po jakas farbe na \na poprwae humoru\ Poznali┼Ťmy sie, p├│┼║niej na osobno┼Ťci przyzna┼é ┼╝e by┼é ciekaw kim jestem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
Wiem, ┼╝e wielu z Was tu zagl─ůda tylko nie rozumiem, mie macie odwagi pisa─ç czy co?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hejka...ja mam jeszcze jedno wyjscie..poznalam na forum fryzjera z Poznania i polecil mi rodzinie w Gdansku,do nauki od podstaw w salonie.Za rok moze juz bede normalnie zarabiac,lecz mysle i mysle nad tym,bo mimo wszystko chce miec papiery,bo chce to robic juz chyba do konca [link widoczny dla zalogowanych] Bez tego lipa.
no i zna─ç kaloryczno┼Ť─ç wszystkiego...i tak oblicza─ç? Ja jestem w Stanach wiec zawsze jak po pracy wchodze na kafejke Ja nic z tych lek├│w bra─ç nie mog─Ö, bo jestem w grupie du┼╝ego ryzyka - mama mia┼éa raka piersi. jezeli to prawda to juz 2/3 tydzien jak nie dalej Jak osoby vata mog─ů sobie radzi─ç ze stresem? [link widoczny dla zalogowanych]
Jak w Twoim TRADE wygl─ůda rozliczanie faktur? Mia┼éam nadziej─Ö na rozmow─Ö o naszej pracy w ┼╗ywcu. Po prostu nie umiem uwierzyc, ze juz sie jej prawie pozbylam Dziewczyny robcie 6-stke, naprawde dziala Jestem ciekawa ile b─Öd─Ö musia┼éa czeka─ç na efekty tych spodenek. Czasem troch─Ö ┼Ťmiechu nie zaszkodzi, najlepsze wpadki i upadki z internetu teraz chodz─Ö do vity ..m┼╝e starsi lekarze tam s─ů ale jakos powa┼╝niej do wszystkiego podchodz─ů Skad wiesz ze trzymalismy kciuki?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja powiedziałam, że pracuję głosem i on jest dla mnie bardzo ważny.
[link widoczny dla zalogowanych]
ta dzewczyna sie pomylila z zawodem,juz nieskorzystam z ich usugi.pani asia to tam jedyna prawdziwa fryzjerka!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aha, je┼╝eli chodzi o farbowanie, to ja mam du┼╝o lepsze w┼éosy po farbowaniu Jak mam odrosty, to si─Ö w og├│le nie chc─ů uk┼éada─ç Farbuj─Ö na kolor zbli┼╝ony do naturalnego, czyli br─ůz [link widoczny dla zalogowanych] A torb─Ö ju┼╝ pakujesz po wolutku???
czytam sobie jeden z tych, co oferuje lekarstwa, g┼é├│wnie viagr─Ö, ale tak┼╝e meridi─Ö. ooooo jak d┼éugo ci─Ö nie by┼éo . Ja mam na ┼éydce wi─Öc jestem skazana na adidasy lub sanda┼éy, nie mam mo┼╝liwo┼Ťci za┼éo┼╝enia but├│w zimowych. lubi─Ö lakiery z inglota. dzialaja sprawdzialm ..... [link widoczny dla zalogowanych]
a ja poszukuje takiej wolnej piosenki KIM WiLDE pami─Ötm ┼╝e jak by┼éam ma┼éa hehe jakie┼Ť 20 lat tmu no mo┼╝e troche mniej to ona ci─ůgle by┼éaa puszczana w koncercie ┼╝ycze┼ä heheh I nie s─ů to drogie kosmetyki, w por├│wnaniu np. Dalo efekt schudniecia 16KG!!!!!!! ostatecznie zabi┼é─ů jedn─ů c├│reczk─Ö Pozdrawiam Do akcji wkracza┼éy r├│┼╝ne przyrz─ůdy, w pewnym momencie zrobi┼éam si─Ö blada jak ┼Ťciana, i musia┼éy mnie panie troch─Ö cuci─ç. Nie by┼éam nigdy w S4.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.darkoniasaruots.fora.pl Strona G│ˇwna -> NowoÂci i Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin